♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

orang pertama...

assalamualikum,,

HAHA.. mesti korang nak tau kan ape bende orang petama ? okay, mesti korang ingat aku ni couple, bercinta, dan lain-lain...haha sebenarnya macam ni aku kan baru pindah kat KUALA LUMPUR.. pada tahun 2011 and aku pun sekolah lah dekat sekitar KL.. then mase aku masuk sekolah orang yang pertama cakap aku comel ialah syuhada... haha thanks syuhada.. memang lah pernah orang cakap aku comel tapi masalah ye aku kan baru duduk kat KL and die lah orang pertama.. korang nak tak tengok gambar die mesti nak kan... erm, korang bace je lah cerita yang aku nak cerita ni..


syuhada, seorang yang baik, pemalu, suke senyum, and ramai peminat.. HAHA*syuhada jangan kembang eh.. :)* hehe gurau je.. aku suke kawan ngan die bukan die sorang je hidayah, zuhaily,diana, wan nur nik aisha,angelee and lain2.. tapi syuhada ni pelik sikit lah perangai die.. HAHA.. ade orang kate die bele *okay aku tak reti eje..>.<* bagi aku tak sangat lah... HAHA.. syuhada kite mengaku kite ade cakap lah yang perangai awak ni dah berubah sikit..memang lah awak dah berubah sebab awak kan duduk kelas 1A and mesti lah awak ni lebih pandai sikit and what ever... syuhada kalau ade orang kate awak sombong awak redha jelah.. awak mesti ingat ALLAH bukan ingat panda awak tau.. sebab panda awak tu tak boleh buat ape-ape... kalau awak rase awak tengah sedih, awak pergi ambil air sembahyang.. insyaallah hati awak akan tenang..erm, sorry kalau ade yang tersingung perasaan awak...

okay, aku dah janji ngan korang kan nak tunjuk gambar die.. haha okay, korang tengok gambar kat bawah ni...
HAHA... ni lah orang ye.. cantik kan.. and aku suke sangat tengok muka die *jujur* sebab die cantik..

.................................................................................................


No comments:

Post a Comment