♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

sekolah! sekolah! sekolah!

assalamualaikum,

huhu.. okay aku kan pergi sekolah jalan kaki.. dah dua kali bende ni berlaku.. sebelum ni mane pernah berlaku dalam hidup aku.. bende ni berlaku sebab pakai gate automatic .... firts berlaku ngan syuhada.. second berlaku ngan shahera... HAHA.. korang nk tau ape jadi ngan aku.. mesti nak kan so, bace entry kat bawah ni.. :)


okay, time mula-mula kene hari jumaat ngan syuhada ... okay.. korang nak tau kan ape yang belaku... okay lah, mula-mula aku ingat aku pergi ngan ayah aku then tertibe syuhada datang kat rumah aku.. dh lah time tu aku tak pakai tudung senang cerita aku tak siap lagi.. then aku pon ape lagi kulam kabut lah aku.. pastu mase aku dah kunci gate dalam aku terus campak kat tinggkap sebab dh kulam kabut gile-gile.*aku pon boleh gile time tu..* then, mase aku dah habis ikat tali kasut tu tertibe aku teringat kunci dah campak kat dalam macam mane aku nak keluar.. time tu kol 12 : 20 lebih kurang pastu aku cakap ngan syuhada.." eh, syuhada macam mane ni.. tak kan lah kite nak tunggu ayah kite balik," boleh je aku tunggu tapi masalah ye aku kesian kat syuhada aku duduk kat dalam pagar dia duduk luar pagar.. dah lah time tu tengah panas terik.. huhu -,- so, ape agi aku suruh syuhada tengok ade tak kereta ke motor ke yang nak lalu kat depan rumah aku tu.. then aku tengok sunyi sepi..baru lah aku panjat pagar hehe.... dah lah time tu baru first time.. dua kali aku buat yang kali kedua tu aku pas :) so, time dah turun ape lagi aku tengok tangan aku dah hitam ngan pedih sebab gate tu lah.. dah lah time tu tengah panas terik..-,-


okay, yang kali kedua ni hari isnin ngan shahera nasib baik lah time tu aku pakai baju sukan sebab aku ade PJK.. :) so senang lah aku nak panjat kalau hari jumaat tu aku pakai kain..*kejadian ngan shahera lebih kurang ngan cerita kat atas ni* nasib baik lah kawan aku tu perempuan.. :) *takkan lah aku nak jalan kaki ngan budak lelaki... please lah* okay, tu je lah kowt yang aku nak cerita kat korang tapi jangan gelak kan eh.. mane tau suatu hari nanti korang pulak yang jadi macam tu.. aku redha je lah ngan kejadian ni.. :)

.............................................................................

No comments:

Post a Comment