♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

aku malu!!!!!!!!!

assalamualikum,,

huhu, korang nak tau tak sebab ape aku malu.. haha mesti lah nak kan ,, kalau tak nk tau pon tak pe tapi kenape bace entry ni.. huhu what ever je lh *gurau je..*.. okay time ni aku tengah periksa then aku dh siap periksa so aku pandang sane sini.. then israk tu die memang suke kacau aku.. =='pastu shahrul pulak g tulis kat atas meja die aminah nik   pastu aku suruh lah die padam.. die tak nak.. then israk tu gile die pangil aku hidayah ngan diana kate " tak payah lah layan si israk tu" okay, fine aku tak layan.. tapi masalah ye kalau aku tak layan nanti si idham ngan murphy marah aku...so, nanti aku jugak yang kene marah ngan idham.. ==' then terpaksa lah aku padang die je aku pon tak tahu lah die tu buat ape.. ==' then ustazah nampak aku tutup mulut then ustazah tanya macam ni.. ==' and ustazah ingat aku tengah gelak..=='

ustazah : Aminah kenape awak gelak ? kalau awak gelah sorang-sorang maksudnya awak gile.. ==' *huhu.. gile ape ustazah ni padahal memang betul pon kalau orang gelak sorang-sorang maksudnya gile.. =='*
aku : senyap *time tu semua pandang si israk dieorang ingat si israk yang buat =='*
ustazah : Aminah kenape awak gelak ?
aku : erm, shahrul die tulis kat ats meja die aminah nik huhu..
ustazah : die tulis kat mane?
aku : kat atas meja..

then shahrul pun kene tarik telinga..huhu

ustazah : eh, kalau dah gatal sangat awak bagi tau mak awak awak pergi lah rumah Aminah jumpa mak bapak die..*ustazah cakap ngan shahrul then, aku pulak* Aminah nanti awak cakap kat ayah awak yang ade orang nak masuk meminag *huhu.. ustazah ni biar betul..=='*
aku : senyap and gelak.. =='
then israk,murphy gelak-gelak =='
then hidayah, diana, riaz, firdaus pandang nik.. huhu =='
then, time tu aku malu gile-gile.. aku pun boleh jadi gile time tu..=='

seriusly nanti tyme periksa aku tak nak duduk ngan shahrul, israk, murphy.. ==' sebab nanti dieorang kacau aku..=='

p/s: hesy, ustazah ni tak payanh lah sampai cakap nak masuk meminag, orang nak belajar dulu lah.. =='

kbye.

.......................................................................

No comments:

Post a Comment