♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

triple "R" tu sape erkk ??

assalamualaikum,


huh sebenar ye aku tak tau lah nak post ape ....... tapi tibe-tine je aku teringat kat pakwe aku.... hehehe.xD
yang anak panah aku yang huruf "R" tu tu pakwe aku ...... hehehexD .. orang tertentu je aku bagi tau sape pakwe aku .....hehehehe.....


huh... korang nak tau tak orang yang aku suke die tu triple "R" ...... tapi kalau nak tau name die .. name dirahsiakan eh... takut nanti die bace pulak..heheheehe......huh... aku ade dua orang ang aku suke tapi aku tak tau nak pilih yang mane satu.....huh-,-yang lagi satu tu ade lah jugak triple "R" sebab tu lah aku ambil anak panah tu huruf "R" ... hehehehe xD...........orang yang tau aku suke sape yang ni je wan nur nik aishah, nur azra, shahera dayana, sayamimy, nur syuhada, nur zuhaily, tu je kowt yg aku tau......

ok lh... tu je kowt yng aku nak post kali ni ..... huh... sungguh pendek ...... ok bye....

No comments:

Post a Comment