♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

kembar.....

assalamualaikum,

huh, aku mempunyai adik kembar.... aku suke sangat ade adik kembar...sebab dieorang punye perangai sangat kelakar... tapi kalau nak jaga die susah lah sikit... sebab nakal sangat.... kalau dieorang gaduh memang dieorang  mesti cakar muke huh =,=...... tapi kalau dieorang cakap bahase dieorang, mesti dieorang faham.... kalau dieorang cakap dengan kite mesti kite tak faham... huh =,= kalau cikgu kat tuisyen panggil dieorang upin&ipin... kalau cikgu panggil aku kakak upin.... huh =,=.........kalau  cikgu tuisyen panggil mak aku, mak upin &ipin....  dieorang cakap cam ne lah nak beza kan  abang atau adik........huh..=,= ..... senang je korang tengok kat dieorang punye hidung kalau ade parut tu abang kalau tak de parut tu adik..... huh =,= ni hah gambar dieorang.......

yang ni alfateh abang..... die ni selalu kene buli dengan adik die ... huh =,= kesian.. orang sepatut ye abang buli adik ni tak.. huh =,=



alamak tak nampak muke lh pulak......... tapi ni huzaifah adik...... huh=,= ni lah yang selalu buli abang die.....


hahaha.. ni lh dieorang ... yang tinggi sikit tu adik .. yang rendah sikit tu abang.......


hoho.......


hoho... kat atas tu alfateh


gambar .. huzaifah sikit je... hurmmm ..

ni ganbar dieorang berdua............

 

yang depan tu abang yang kat belakang tu adik.....





hoho... ni je lah yang aku nak tulis... dah sakit bahu aku..huh =,=ok lah bye......... ;D


No comments:

Post a Comment