♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

syria....

assalamualaikum,

huh...... aku baru firt time pakai syria ..... tapi tak de lah firt time aku pakai syria..... huh ... selekeh kowt mase aku pakai syria macam entah lah tak tau nak cakap ape .... huh =,= ni pon sebenarye kakak aku yang punye ... aku cilok... hahaha.. jangan marah ehh..... aku cilok pon sebab tak tau lah nk letak gambar profile picture kat FB ape .. so aku tangkap je lah gambar nak test... kalau cantik sikit aku letak je lah kat profile picture......hoho.... tu pon aku tangkap gambar kat cemera laptop... hoho... bagi aku kelakar dowh.... nak tegok tak gambar aku macam mane bile pakai syria..... hoho... sebenarye malulah nak tunjuk.. (mengade-ngade) hehe....

















HAHA...korang dah tengok kan gambar kat atas ni kelakar kan.... macam bukan pakai tudung syria pulak......hahahaha
ok lah tu je kowt yang hari ni aku nak post........ ok bye.... :)



No comments:

Post a Comment