♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

rindu ye kat sekolah lama

assalamualaikum,

huh.. -,- aku rindu arr kat sekolah lama... aku tak boleh nak lupe kan kawan aku kat sekolah lama.....diorang tu sume baik-baik tak de lah macam budak tu ...... eeee menyampah aku........kalau aku rindu kat diorang sampai aku mimpi-mimpi kat diorang sume ...... tegok lah kalau aku jumpe diorang aku peluk diorang sepuas hati aku.... :) aku rindu kat kawan lama aku paling aku rindu my best friend .........macam satu kelas je kawan baik aku ... kiteorang saling memahami perasaan mawan-kawan....:)
ni yang pertama....
name die fara... die ni seorang yang cantik......tapi ramai orang cakap die gedik... eleh sume perempuan gedik bukan die sorang je yang gedik....

ni yang kedua.....
name die adella..... die ni suke sangat buat kelakar kalau tak de die mesti suny kelas kiteorang......

ni yang ke tiga.......
name die syazana.. die ni kan seorang yang agak baik.... hari tu mase aku nak pindah die kasi aku kincin....comel sangat ... thanks syazana....

ni yang ke empat..
ni name die aisyah...... die ni baik sangat....... asisyah aku nak kek mak ko buat tu boleh sedap ahh :)

ni yang kelima....
ni name die balqis ...die ni seorang yang pendiam kat dalam kelas... die comel kan :)

ni yang ke enam...
name die sasabile..... hehe tak tau lah nak cakap ape ... :) sorry


korang aku tak akan lupe kat korang sume .... harap korang leh jaga diri erk ......... GOOD LUCK FOR UPSR ok bye ............

No comments:

Post a Comment