♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

seorang kakak :))

assalamualaikum,

aku mempunyai seorang kakak yang baik,comel,kedekut sikit...and what ever...tapi tak pe aku tak kesah pon sebab die lah satu-satunye kakak aku.... tapi kadang-kadang mase aku nak tegok die on9 ke mesti die kate cam ni "tak payah lah tegok orang tak suke lah kalau orang lain tegok orang" cam tu lah die cakap cam tu lah die cakap.....die kadang-kadang die suke sangat buat kelakar.... sebab tu lah aku suke... tapi kalau die balik asrama aku tegok muke muram mesti aku tak tegor die takut die marah pulak nanti.......tapi tak pe aku dah tau dah mungkin die penat ....kalau macam tu aku kene tunggu je die cakap dengan aku baru lah aku layan.......hahahaha....... tapi kalau die balik asrama muke die senyum mesti ade perkara yang tak kene dengan die .... kalau macam tu mesti die cite kat aku...aku lah orang firt yang die cite.......hahaha.. banga ye...http://aisyahsygpanda.blogspot.com/ (tekan disini) die ni comel aku suke tegok muke die cantik........
                                                         





    die comel kan aku suke tegok die mase pakai selendang .... mase ni die pakai pushmina

    die comel kan aku suke tegok die mase pakai selendang .... mase ni die pakai pushmina


die comel kan ..... die ni suke sangat kat panda.........

along sorry eh kalau perkataan kat atas ni ade menyakit kan hati along ok...................................

GOOD LUCK FOR TRIAL PMR:))

No comments:

Post a Comment