♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

seorang kawan yang kejam........

assalamualaikum,
aku mempunyai seorang kawan yang kejam...... die memang tak kenal budi orang....                       "separti kacang lupa kulit " selepas rehat die suruh aku menghantar kan pinggan dan mangkuk die .......... aku pon terpakse lh ..... huh -,- sebab kite orang kawan pastu dah aku tak tahan sangat aku pon macam tak layan die ........... pastu die kate aku sombong ... habis tu die asyik-asyik rapat ngan aini je tak layan aku langsung...... pastu aku adelah tulis pasal die dekat fb aq benci ngan bdk ni  "name die ".............................​.............."
eeeee...... geram btol aq ngan bdk ni
die pergi ckp yg kt kls lain yg aq ni "PA" die banyak cantik die............
aq rase mcm nk tumbuk je bdk tu.............
huh -,- sabar je lh "

pastu nak tau tak die balas ape  "wei....aq bkn atirah aww.....aqwh nk ckp kt kauuuu asalll kau nie gedik sngt!!!kau pikir bdk2 6t ske kau..kau 2dhlh gedik..sial n semua yg brk2 smua ade dkt dlm diri kau!!!BODOH"
eeeeeeeeeeeee......... aq sabar je ..huhu -,- aq dah tak tau nak buat ape .....................
aku berserah kepada allah je ................................
sekarang ni aku dah tak kawan ngan die dah....... huh
huhu.............. aman tak kwan ngan die ............... hahahaha >,<

No comments:

Post a Comment