♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

HAHA.. hari ni aku sangat gembira '18.01.2012' ( rabu)

assalamualikum,

huh.. biasa lah kalau balik sekolah mesti jalan kaki.. okay hari ni hari rabu, hari ni ade pasar malam.. hari ni jugak aku jumpe die :).. tp lg satu je aku tak berape gembira sebab kene suntikan HPV.. huhu aku menangis *haha macam budak kecik kan >.< sbb pedih gile-gile..huhu masih lagi terase bengkak-bengkak die >.<... haha.. okayy, hari ni bukan aku nak cite pasal kene ejeksin* ehh betol ke aku eje..huhu biar lah :) aku nak cite hari ni kan, aku kan pergi pergi pasar malam.. haha aku kesian tengok kawan aku syuhada,wan nur nik aisha, ngan zuhaily.. haha. dieorang mase tu tengah lapar almaklum lah kan jalan dekat pasar malam so bau makanan hurmm, bapak wangi >.<.. * aku belanja die seringgit je..haha kedekut kan aku >.<okay, kite orang kate beli keropok lekor je lah.. okayy.. dah sampai kat kedai kerop lekor tu aku cakap lah syuhada "eh syuhada tengok-tengok kan ehh kalau jumpe "rah..."sia.then die kate sekolah DATOK LOKMAN belum keluar lagi.. haha okayy, tak pe akua tengok jelah akak tu bubuh keropok lekor.. >.<

then bile akak tu dah letak keropok lekor dalam plastik aku pandang lah belakang sebab nak kasi kat dieorang kopok lekor tu... tertibe je aku tengok sane sini aku ternampak "rah..."sia.. HAHA.. aku yang sakit tangan kene enjet terus sihat.. HAHA almaklumlah dah lame tak jumpe die *awwwuuucchhh.. saye indu same die >.<.. then aku suruh lah kawan aku panggil die tapi die tak dengar yelah mane lah nak dengar kat pasar malam kan... aku baru je nak kasi die duit tapi kawan aku panggil die ,die tak dengar..huhu *sangat kecewa :( huhu.. pastu die balik pon same ngan aku jugak jalan kaki... HAHA die jalan kaki depan rumah aku.. huhu nasib baik die tak tau rumah aku >.< tapi kalau die tau pon tak pe gak >.< *haha..gedik >.<then aku inkut je belakang die sebab aku nak balik rumah aku... haha die ade gak pandang belakang tapi entah die perasan ke tidak yang aku ade kat belakang die..:( tapi kawan  sebelah die asyik-asyik pandang belakang..huhu aku tak tau lah die pandang sape >.<

*huhu.. walau pon aku tak dapat bagi die duit tapi aku tetap bersyukur sebab aku dapat jumpe die >.<
.....................................................................................

No comments:

Post a Comment