♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

HAHA.. gile ape mamat ni..huhu

assalamualikum,,

huh.. ade lah sorang mamat ni dh lah tak bagi salam, hai ke.. weyh ko ni islam ke x..huhu >.< HAHA.. name di rahsia kan.. >.<. huhu sedap-sedap aku tengok gambar orang ter tibe die hantar mesej ni korang tengok ehh...



huhu.. aku tak tau die ni tersilap hantar ke.. atau memang die nak wat cam tu kat aku..huhu harap-harap lah tersilap hantar :) huhu.. aku tak boleh lupe kan peristiwa ni... sebab dalam hidup aku ni ni lah first time aku kene chat ngan lelaki.. kalau orang yang cantik mesti dah biasa kene can ni kan :) huhu.. aku tak tau nak tulis ape :( okay lah sampai kat sini jelah :)

..............................................................................................


No comments:

Post a Comment