♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

weyh agak-agak arr...

assalamualaikum,

http://twitter.com/sitiaminahr

huh.. yng kat atas ni aku yer twitter. kalu sape nak folow folow lah ....HEHE...sebenarye aku bukan nak cite pasal aku yer twitter tapi aku nak citer pasal budak sial barani die kate HIV tu NABI yang mula kan .. kepala bapak ko lah NABI yang mule kan... pastu die pandai-pandai pulak nak tukar name negara malaysia = malaysial bapak ko lah kurang ajar habis tu ko tu INDON = INDONESIAL.. heisy, ko ni agak-agak arr klu ko nk kate islam tu sesat habis tu sape yang wujud kan ko kalau bukan ALLAH... habis tu ko tu sembah ape sembah berhala bukan boleh buat ape ape pon berdiri tegak je kat situ pastu kalau dah buruk buang kalau macam tu baik x payah ade tuhan.. dasar bodoh...

pastu die kate negara malaysia ni tak reti bahasa english die cakap cm nie lebih kurang lh.."orang ejer fashion bukan fesyen dasar bodoh"... kepala otak ko lah fesyen tu dalam bahasa melayu fashion tu dalam bahasa english .... pastu die kate negara malaysia nie negara pencuri,habis tu negara ko datang sini buat ape cari keje jadi pembatu rumah pastu curi duit tuan rumah .. tu bukan panggil pencuri ke?! SELEKEH BETOL ORANG INDONESIAL....

sae nak tengok die yer twitter ni hah die yer link....

http://twitter.com/tengkusophia
tapi kalau korang nak tegok yang aku cakap kat atas tadi korang tangok kat bawah -bawah sikit......
kalu korang bace memang korang rase macam nak bunuh je budak tu....tapi sabar je ouh.....

*opppsss.. sorry sape yang warga indonesia sebab dah tak leh tahan dah.....

No comments:

Post a Comment