♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

rindu kat kelas 6 Umar (2011)

assalamualaikum,

haha... sebenar ye aku tak tau lah nak post ape... aku terfikir gak dah lame aku tak post.. hehe.. tertibe je aku teringat kat 2011... hehe.. then aku rindu mase aku darjah enam :) then aku nak post pasal kelas 6umar :)

haha.. tertibe je aku rindu kat kelas 6 umar.. aku suke kawan ngan diorang sebab dieorang sume spoting.. * i like :) * hehe... kalau kawan kat sekolah kebangsaan tak berape lah.. hehe sorry eh :)...


HAHA.. gambar kat atas ni.. time last day sekolah agama *AL-WATAN*.. haha.. rindu kat kelas 6 umar dan guru kelas kite orang :)...

*okay .. aku tahu ayat kat atas tu mengarut.. senyap je.. sebab aku dah tak de idea.. idea aku beku :(


No comments:

Post a Comment