♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

aku kesunyian !!!

assalalmualikum,

huh, aku kesunyian sebab kakak aku dah balik asrama so, aku tak de sape lah sekarng ni geng ngan aku.. kalau adik aku lak diorang ni baru darjah 6,5,3..tak kan lah aku nak geng ngan budak darjah 6,5,3, kalau aku ckapak ni bukan dieorang faham pon , kalau tak faham tanya maksud huh memang paling malas aku nak jawab .. kalau ngan kakak aku tu ok lah sikit... kalau tak de die, tak de lah orang nak teman aku tido sampai 12:00.1:00,2:00,3:00.. :) kalau adik aku nak teman kan dieorang dah tido dah....

then takde lh aku nak cakap perkataan ni setiap hari "along, jom makan" then kite orang makan same-same.. kalau tak de kakak aku tak de lah aku nak ajak orang makan :'( kalau adik aku ,adik aku yang ajak aku makan bukan aku...kalau ngan kakak aku aku yang ajak die makan tapi die dah balik asrama.. so, tak de lah orang nak tido sebelah aku dh lepas ni.... :'(

ok lah, PANDA COMEL jaga diri elok elok.....
TAKE CARE :)
.........................................................................................

No comments:

Post a Comment