♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

akhir sudah tahun 2011...

assalamualikum,

huh..tahun 2011 dah hampir menutup langsir (HAHA).. mesti banyak kenangan pahit & manis korang sepanjang tahun ni kan? :) nak tanya ni, azam 2011 dah terlaksana or tersimpan kemas kat dalam peti besi? Apa yang kita target time awal tahun dulu, dah tercapai ke? huhu...

Kalau aku, azam tahun 2011, hanya 3/7 je yang terBUAT.. yang lagi 4........ (hehe..faham jela) .. Apa yang jadi sepanjang 2011 ni, banyak yang sebaliknya dari apa yang aku nak..huhu.. Aku nak dapatkan A tapi yang dapat B,C.. Aku harapkan kambing tapi dapat monyet..

Itulah percaturan hidup.. salah strategi, jadilah macam kat atas ni.. huhu .. so, for the becoming year, aku nak ubah strategi & cara pemikiran.. insya-Allah..
..........................................................................

No comments:

Post a Comment