♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

kesian panda..

assalamualiakum...

huh.. hari sabtu kiteorang pergi kenduri kat melaka.... pastu kiteorang jalan-jalan..lepas jalan-jalan, kiteorng balik rumah mak long sebab nak lawat mak long.. lepas tu panda masuk lah kat dalam bilik sebab die kate die pening.. so, aku tolong die picit kan kaki die sebab die kate die sakit kaki.. bile aku picit kaki die.aku rase badan die panas nagn setoking sekali panas*time tu die pakai stoking*.. lepas tu kiteorang naik atas sebab nak tengok TV .. pastu aku suruh die naik kat atas kalau die duduk bawah tak de sape yang nk tengok die .. so aku suruh die baring ktat dalam bilik.....

 so, esok ye die nak pergi lawat cikgu die... aku cakap ngan die tak payah lah pergi sebab along tak sehat tapi along nak pergi.... lepas balik lawat cikgu tu badan panda panas... so amk aku pergi lah hantar panda kat klinik..... sebab badan panda dah panas..... time die makan ubat mak aku kate picit lah sikit akak awak tu ..so, aku picit lah belakang die..*aku picit sekejap je ..hee pastu aku teman die naik atas sebab die keletihan... bile dah sampai kat bilik tu panda kate kalau nak kipas masuk lah kat bilik ibu.. aku tau sebab die sejuk sebab tu lah die tak nak kipas.. aku malas lah nak masuk bilik mak aku.. so, aku teman kan panda sambil baca novel DOSA SEMALAM.... panda cepat sihat eh .. hee


*kalau korang nak tau sape panda.. panda ialah kakak aku..hee klik disinihttp://aisyahsygpanda.blogspot.com/

panda sentiasa ceria :)) baru cepat sembuh ..hee

No comments:

Post a Comment