♥ i love you ♥

Daisypath Anniversary tickers

mempersembahkan

huh

assalamualaikum

huh...nanti aku nak masuk tinggkatan 1 so aku nak sekolah dengan die, tapi die sekolah lain...huh :'( aku sekolah kat taman maluri die sekolah kat datok lokman...tapi ok lah sebab sekolah sebelah-sebelah je .. tapi aku tetap sedih sebab nanti aku rindu kat die (INSYAALLAH) :P aku tak boleh nak tahan sebab hari tu aku mimpi die 4hari berturut-turut... huh.. *orang yang sedang dilamuna cinta ;P*kawan aku pon teperanjat sebab aku mimpi die 4hari berturut-turut kawan aku pon teperanjat sebab aku mimpi die 4 hari berturut-turut aku mimpi die..huh.sebelum ni orang yang aku suke tak de lah sampai mimpi cam ni..hee.. kadand-kadang aku teringat kat die time orang sebut name die and kalau aku sebut name die mesti hati aku jadi ceria :))dan kadang-kadang kalau orang sebut name die aku ternampak bayangan wajah die hee... hurm.. tu lah kalau orang yang sedang bercinta....


*huh.. hari tu aku ade bace satu blog ni.. die kate kalau kite mimpi orang tu ..orang tu rindu kat kite tapi aku tak tau lah nak percaya ke tidak....*

No comments:

Post a Comment